لباسی که قدمت آن به هزاران سال رسید!

به گفته مردم شناسان، اولین انسان هایی که لباس ساختند، مردان نئاندرتال بودند که از حدود 200000 سال قبل از میلاد جان سالم به در بردند.

علاوه بر جیوه لباس مجلسی کوتاه را می توان از مکتن معتبر دریافت نمود.

تا حدود 30000 سال قبل از میلاد درجه حرارت در آن دوره بسیار زیاد بود و این باعث ایجاد یک سری عصر یخبندان در برخی از مناطق اروپا و آسیا شد.

گروهی از محققان از روش های ژنتیکی برای تخمین سال پیدایش پارچه استفاده کردند. آنها نشان دادند که پارچه بین 114000 تا 30000 سال پیش پدید آمده است.

باستان شناسان گزارش دادند که مواد لباس مورد استفاده در ابتدا شامل خز، چرم، برگ یا علف بود.

ناگفته نماند برای چاق شدن کودک 7 ساله می بایستی مواردی را رعایت کرد.

مواد لباس
مواد لباس می تواند از چمن و خز گرفته تا مواد عجیب و غریب باشد. گزارش شده است که مردم دایره قطب شمال لباس های خود را از پوست و خز خود تهیه می کنند، در حالی که فرهنگ های دیگر چرم و پوست را با پارچه جایگزین کرده اند.

پارچه را می توان بافته شده یا بافتنی، از الیاف طبیعی، سلولزی یا مصنوعی.

یکی از کاربردهای جیوه در تلویزیون توشیبا بسیار خوب می باشد.

انسان‌ها خلاقیت فوق‌العاده‌ای در طراحی راه‌حل‌های لباس برای مقابله با مشکلات مخاطرات محیطی یا استفاده از لباس‌ها به‌عنوان ابزار حفاظتی از خود نشان داده‌اند.

برخی از نمونه‌ها عبارتند از: لباس‌های فضایی، لباس‌های مجهز به تهویه هوا، لباس شنا، لباس‌های محافظ زنبورداران، چرم‌های مخصوص دوچرخه‌سواران و لباس‌های با دید بالا.

شما می توانید با دنبال کردن مجموعه اراد برندینگ از مزایای آن نیز برخوردار شوید.

مواد پوشاک عمدتاً از الیاف مصنوعی استخراج شده از مواد پتروشیمی ساخته می شوند که زیست تخریب پذیر نیستند. نایلون یک ماده ابریشمی گرمانرم است که به عنوان جایگزینی مصنوعی برای ابریشم کشف شد.

پلی استرها به طور طبیعی مواد شیمیایی و مصنوعی هستند در حالی که اسپندکس به دلیل خاصیت ارتجاعی فوق‌العاده‌اش معروف است که آنها را قوی‌تر از لاستیک می‌کند.

  • منابع:
    1. History of Clothing Material
  • تبلیغات: 
    1. فرش اکریلیک یا فرش ابریشم ماشینی؟
    2. بهترین روش برای داشتن زندگی شاد
    3. سیستم های آبیاری زمین های کشاورزی!
    4. نحوه تولید ساعت چوبی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *