درون سینی پلاستیکی بزرگ گرد گل بکارید تا شاهد رشد ناگهانی گل هایتان باشید

سینی پلاستیکی بزرگ گرد، که با سبک غیر معمول یا ساده مشخص می شود، یک آیتم همه کاره در نظر گرفته می شود که میز جشن را تزئین می کند.

یک چیز ضروری برای سرو ظروف پخته شده، ساخته شده از چوب و فولاد، مواد با کیفیت بالا به دستیابی به ظاهری جذاب و قابل ارائه کمک می کند.

روی سطح یک سینی لاکونیک، تعداد زیادی ظروف را می توان جای داد، بنابراین برای استفاده در خانه و هر موسسه عمومی مفید است. محصول باید به صورت دستی تمیز شود تا به پایه چوبی آسیب نرسد.

بسته بندی با فاصله شامل پایه های باریک استیل ضد زنگ است  پایه هایی که آن را به یک میز مینیاتوری تبدیل می کند.

با وجود هزینه بالای مدل جهانی، قیمت آن به دلیل کیفیت برتر، طراحی و طراحی متفکرانه کاملاً قابل توجیه است. با سهولت استفاده و عملکرد و همچنین طراحی مدرن متمایز می شود.

این مدل را می توان در آشپزخانه استفاده کرد و برای رفتن به پیک نیک عالی است. سرو مواد سرد شده، از جمله غذاهای تازه سبزیجات یا میوه، اهمیت ویژه ای دارد.

می توان از آن برای هدف مورد نظر خود و به عنوان ظرفی برای نگهداری گوشت، ماهی و سایر محصولات استفاده کرد و دمای خاصی را فراهم کرد.

این دستگاه برای سرو پیش غذای سرد، سوشی تهیه شده برای شام های مجلسی مفید است. درب محکم آن از هوازدگی محتویات جلوگیری می کند و از نفوذ ذرات گرد و غبار محافظت می کند.

فولاد ضد زنگی که سینی از آن ساخته شده است، امکان نمایش مستقیم غذا را روی سطح می دهد.

کیت شامل یک عنصر خاص است که برای چندین ساعت خنک نگه می دارد. در صورت عدم استفاده از اسپیسر، آکومولاتور سرد باید در فریزر نگهداری شود.

ارتفاع خوب درب همه انواع خوراکی ها از جمله سالاد یا کیک را ایمن نگه می دارد. هنگام سفر با ماشین، این دستگاه به تازه نگه داشتن غذا کمک می کند.

جداسازی و شستشو با دست آسان است و همچنین به ماشین ظرفشویی سپرده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *