لامپ ال ای دی چند رنگ در مانیتور ال جی قدرت صفحه نمایش را افزایش داد

هنگام برنامه ریزی روشنایی خانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

طرح روشنایی باید شامل چندین عنصر باشد که امکان انتخاب مناسب لامپ ها را فراهم کند علاوه بر طراحی داخلی که قبلا ذکر شد، شکل و اندازه اتاق نیز مهم است.

به عنوان مثال در راهروهای طولانی بهتر است از چندین منبع نور با شدت کمتر از یک منبع استفاده شود که نور آنها به طور یکنواخت پخش نشود و ثانیاً به تمام گوشه های داخلی نرسد توزیع کلید و پریز نیز مهم است که باید در پلان هر اتاق اعمال شود.

امروزه افراد بسیاری برای تکمیل دکور اتقا خود از لامپ ال ای دی چند رنگ استفاده می کنند

 با تشکر از این، می دانید که آیا سوکت کافی برای چراغ های رومیزی و کف و تعداد سوئیچ های مربوط به تعداد لامپ های آویز و دیوارکوب ها را دارید یا خیر.

توزیع و تعداد پنجره ها یکی دیگر از جنبه های مهم در برنامه ریزی روشنایی است یک پنجره کوچک برای روشن کردن یک اتاق بزرگتر در طول روز کافی نیست همچنین پنجره های رو به شمال به عنوان نور روز کار نمی کنند. شما به نور مصنوعی اضافی نیاز خواهید داشت.

در عصر و شب احتمالاً به هر حال فقط از لامپ استفاده خواهید کرد، اما اگر از اتاق عمدتاً در روز استفاده می کنید، به یک پشتیبانی خوب از نور لامپ فکر کنید به چیدمان مبلمان نیز توجه کنید.

قفسه های بزرگ کتاب که در امتداد دیوارها چیده شده اند، فضای اتاق را اشغال می کنند، بنابراین ممکن است به لامپ های آویز و سقفی کمتری نیاز داشته باشید. 

قفسه‌های کتاب و مبلمان بزرگی که در سراسر اتاق قرار می‌گیرند می‌توانند سایه ایجاد کنند و نور را شکست دهند در اتاق، این یک نوع مناطق ایجاد می کند و هر یک از آنها باید منبع نور اصلی خود را داشته باشند.

نورپردازی به درستی انتخاب شده می تواند هم ایرادات داخلی را پنهان کند و هم بر آنها تأکید کند، بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که با شدت نور اغراق نکنید.

همچنین، شار نور را به سمت عناصری که می‌خواهید عیوب آنها را پنهان کنید، هدایت نکنید در این مورد، نوری ملایم و پراکنده انتخاب کنید برای مکان ها و اشیایی که ارزش تاکید دارند می توان نور نقطه قوی تری انتخاب کرد و زیبایی آنها را افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *