قیمت گرانترین ماهی شمال ایرانی

گرانترین ماهی شمال کشور چه ماهی بوده است؟ قیمت فروش گرانترین ماهی شمال کشور چقدر است؟ کدام ماهی خشک شمال ایرانی از ارزش غذایی بیش تری برخوردار می باشد؟
ماهی شمال از مرغوب ترین ماهی های کشور ایران محسوب می شوند که در دریای خزر و قسمت های شمالی یافت می شوند. ماهی های های شمال در انواع مختلفی وجود دارند که به برخی از آن ها در مطلب زیر اشاره شده است.

معرفی و آشنایی با انواع گرانترین ماهی شمال

ماهی آزاد: ماهی آزاد یا ماهی سالمون از مرغوب ترین ماهی شمال کشور که دارای گوشت لذیذ و خوش طعمی بوده است. البته این ماهی از ماهیان وارداتی است و به صورت فیله ای منجمد شده در بازار به فروش می رسد. ماهی آزاد از نظر قیمت از سایر ماهی های شمال بالاتر بوده است و از گرانقیمت ترین ماهی شمال محسوب می شود.
در مورد گوشت ماهی سالمون گفته شده است که از تیغ بسیار کمی برخوردار می باشد و همچنین گوشت ماهی سالمون نرم و نارنجی بوده و به دلیل رنگدانه هایی که دارد از خواص زیادی برخوردار می باشد و می تواند میزان متابولیسم بدن را افزایش دهد.

ماهی سفید: از دیگر ماهی های گران شمال کشور می توان به ماهی کوکی سفید اشاره کرد که از گوشت نرم و سفید برخوردار بوده و دارای مرغوبیت زیادی نیز می باشد. این ماهی در انواع دریایی و پرورشی یافت می شود که بهترین نوع ماهی سفید، دریایی بوده است چرا که از طعم و مزه بهترین برخوردار می باشد و گوشت آن لذیذتر است.
از ویژگی های ظاهری ماهی سفید دریایی می توان به بدن دوکی شکل، کشیده و نقره ای ماهی سفید اشاره کرد. ماهی سفید با قیمت بسیار بالایی در بازار کشور به فروش می رسد و البته از پرفروش ترین ماهی شمال محسوب می شود.

ماهی سوف: مرغوب ترین ماهی شمال کشور که بعد از ماهی سفید از لذیذترین گوشت برخوردار می باشد، ماهی سوف نام دارد. این ماهی غزل آلا دارای گوشت نرم و بدون تیغ بوده است و از گرانقیمت ترین ماهی شمال کشور به شمار می رود. البته ماهی سوف از خواص زیادی برخوردار می باشد و به دلیل گوشت سفید، نرم و بدون تیغ ماهی از لذیذترین ماهی شمال محسوب می شود و از پرفروش ترین ماهی به شمار می رود.

قیمت انواع ماهی شمال کشور

ماهی های شمال در انواع مختلفی یافت می شوند که هر کدام با توجه به نوعی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. به عنوان مثال قیمت هر کیلو ماهی کوی سالمون منجمد وارداتی 42000 تومان و قیمت ماهی سفید دریایی در وزن های بالای 900 گرم، 27000 تومان و قیمت ماهی سوف در وزن بالای 800 گرم، 24000 تومان می باشد. جهت اطلاع از قیمت روز ماهی شمال کشور می توانید با مشاورین واحد فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *