قیمت عمده ماهی آزاد شمال کشور

خواص عمده ماهی آزاد شمال چیست؟ ماهی آزاد شمال با چه نامی در بازار معرفی می شود؟ قیمت روز ماهی آزاد شمال در بازار کشور چقدر می باشد؟
ماهی آزاد از دسته ماهیان مرغوب شمال کشور بوده که با نام ماهی سالمون معرفی می شود و البته از گرانترین ماهی شمال کشور محسوب می شود. این ماهی در آب های شیرین زندگی می کند و البته رشد اولیه این ماهی در آب های شیرین بوده است.
ماهی شمال کشور در انواع مختلفی وجود دارد که از برترین و مرغوب ترین آن ها می توان به ماهی سفید دریایی، ماهی سالمون یا آزاد و ماهی سوف اشاره کرد. البته در این مطلب سعی شده است تا در مورد ماهی آزاد اطلاعات کاملی در اختیار خواننده قرار بگیرد.

معرفی مرغوب ترین ماهی شمال کشور

ماهی آزاد یا سالمون یکی از مرغوب ترین انواع ماهی شمال محسوب می شود که البته از کلسیم، منیزیم، فسفر، آهن، پتاسیم، سلنیوم و… برخوردار می باشد. البته گفته شده است که این ماهی دارای ارزش غذایی بالایی بوده است و ارزش غذایی ماهی سالمون از هر نوع ماهی دیگری بیش تر بوده و برای درمان بیماری ها مفید می باشد.
ماهی سالمون از گوشت نارنجی رنگ برخوردار بوده و رنگدانه های موجود در گوشت ماهی سالمون بسیار مقوی می باشند و در برابر بیماری ها مقاوم هستند. البته این ماهی برای درمان بیماری های قلبی و عروقی، افسردگی و فشار خون بالا بسیار مفید بوده است. گوشت ماهی سالمون نرم و لذیذ بوده و به صورت دودی و فیله ای در بازار به فروش می رسد.

ماهی سالمون

قیمت روز ماهی سالمون شمال کشور

ماهی آزاد در سه نوع ماهی پرورشی، وحشی و دودی در بازار به فروش می رسد که البته قیمت هر کدام از این ماهی ها متفاوت می باشد و انتخاب شما از این ماهی ها بسته به مقدار پولی دارد که می خواهید بابت خرید آن بپردازید. البته گفته شده است که قیمت ماهی سالمون پرورشی ارزان تر از دیگر انواع ماهی سالمون بوده و البته ماندگاری این ماهی کمتر می باشد. ماهی های وحشی سالمون دارای پوست محکمی می باشند و همچنین از طعم بهتر و لذیذتری برخوردار است و با قیمت بالایی در بازار به فروش می رسد.
البته ماهی سالمون در انواع مختلفی چون وارداتی با سر و دم و اسلایس شده بدون سر و دم در بازار به فروش می رسد. قیمت ماهی سالمون منجمد وارداتی که همراه با سر و دم می باشد، 42000 تومان بوده و قیمت ماهی سالمون منجمد اسلایس شده بدون سر و دم 45000 تومان بوده است. برای اطلاع از قیمت روز ماهی سالمون با شماره زیر در تماس باشید.
منبع: ماهی و میگو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *