فواید اردک ماهی شمال برای سلامتی

اردک ماهی شمال دارای بدنی کشیده و همچنین سر است.رنگ بدن آن سبز روشن یا سبز تیره است.قسمت زیرین آن سفید متمایل به زرد است.لکه های زرد یا طلایی نامنظم است.وجود پوزه پهن و مسطح شبیه منقار اردک است. دهان دندان‌های تیز دارد.

کم خونی را درمان می کند

ویتامین B12 به درمان کم خونی مانند کم خونی مگالوبلاستیک و کم خونی پرنیشیوز کمک می کند و فاکتور درونی را که برای حفظ طبیعی خون ضروری است، پر می کند.

تقویت ایمنی با عث صادرات ماهی شده است

پروتئین برای تشکیل قدرت ایمنی ضروری است که به عنوان یک دفاع شخصی در برابر بیماری ها و عفونت ها عمل می کند. آنتی بادی ها عناصر خارجی مانند آنتی ژن ها را شناسایی و از بین می برند.

ساختار استخوان

فسفر برای رشد و حفظ سلامت استخوان ها ضروری است، با کلسیم برای ایجاد سلامت استخوان ها کار می کند، سلامت لثه را همراه با مینای دندان بهبود می بخشد و شرایطی مانند تحلیل استخوان و کاهش تراکم مواد معدنی را تسکین می دهد. مطالعه اخیر نشان می دهد که فسفر با سلامت قلب در ارتباط است و از بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند

حمایت از سلامت دستگاه گوارش

ویتامین B3 از عملکردهای سلامت گوارش حمایت می کند، اشتها را تقویت می کند، به عملکرد عصبی کمک می کند و پوستی درخشان را فراهم می کند

استرس را کاهش دهید

اسید پانتوتنیک به کاهش استرس و شرایط روحی مانند افسردگی، اضطراب و حفظ سلامت ذهن کمک می کند و هورمون های مسئول این شرایط را تنظیم می کند.

سطح قند

منگنز به کنترل سطح قند خون کمک می کند، از دیابت جلوگیری می کند، ترشح و سنتز انسولین را عادی می کند، منگنز افت نامشخص قند خون را کنترل می کند که ماهی حلوا جزو ماهی لذیذ در جدول است.

بیماری های پوستی

ویتامین B6 به حفظ سلامت پوست کمک می کند و بیماری های پوستی مانند شوره سر، اگزما، آکنه، خشکی پوست، پسوریازیس، ملانوم و ریزش مو را درمان می کند.

جلوگیری از گرفتگی عضلات

منیزیم استرس کلیه را درمان می کند، عضلات پشت و تنش عضلانی را شل می کند. به بدن در جذب کلسیم کمک می کند که به ترمیم سریعتر استخوان ها کمک می کند. کمبود آن می تواند منجر به گرفتگی پاها و خستگی عمومی شود. مصرف مکمل های منیزیم گرفتگی مزمن پا را درمان می کند.

تولید هموگلوبین

آهن برای تشکیل هموگلوبین ضروری است، سایه تیره خون را ایجاد می کند و به انتقال اکسیژن به سلول های بدن کمک می کند. از آنجایی که انسان در اثر آسیب های داخلی و خارجی خون از دست می دهد، هموگلوبین اضافی ضروری است. زنان بیشتر از کم خونی رنج می برند. در دوران قاعدگی خون از دست می دهند

طعمه ماهی کپور

چاقی را درمان کنید

کلسیم وزن زنان و مردان را حفظ می‌کند، هورمون پاراتیروئید ترشح می‌کند که باعث ترشح استخوان‌ها در جریان خون می‌شود، تولید چربی را افزایش می‌دهد و از تجزیه آن که علت چاقی است جلوگیری می‌کند. فقط برای دریافت کلسیم باید مقدار کافی کلسیم مصرف کرد. مزایای سلامتی نه بیشتر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *