فروش عمده خوشمزه ترین ماهی سالمون شمال

چرا بیش ترین فروش ماهی شمال ایران مربوط به ماهی سالمون بوده است؟ از ارزش غذایی ماهی سالمون چه می دانید؟ خوشمزه ترین ماهی مولی در این سایت به صورت عمده به فروش می رسد.
ماهی سالمون از برترین ماهی های دریای شمال می باشد که در اقیانوس آتلانتیک یافت می شود. این ماهی از انواع ماهی وارداتی محسوب می شود و قابلیت پرورش این ماهی آنجل در کشور های دیگر وجود دارد و در کشور ایران با میزان صفر درصدی از پرورش ماهی سالمون همراه می باشیم.
البته ماهی سالمون دارای ویژگی های خاصی بوده است که البته رنگ گوشت این ماهی متفاوت از دیگر انواع ماهی بوده و از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی قزل آلا می باشد. گوشت فیله ماهی نارنجی رنگ می باشد و به دلیل رنگدانه های کارتنوییدی بوده است و میزان آنتی اکسیدان در گوشت ماهی سالمون بسیار بالا می باشد و برای درمان بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید بوده است.
البته ماهی سالمون با روش های مختلفی مصرف می شود و در بازار کشور به صورت دودی و فیله ای به فروش می رسد. ماهی سالمون از میزان زیادی اسید های چرب غیر اشباع تشکیل شده و افرادی که از بیماری های چربی خون بالا و کلسترول رنج می برند، بسیار مفید بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *