فروش عمده انواع ماهی آزاد شمال

ماهی آزاد نام دیگر ماهی سالمون می باشد که در شمال کشور با رشد خوبی از این ماهی همراه می باشیم. فروش ماهی آزاد در این سایت به صورت عمده است یا جزئی؟
ماهی خاویار گونه ای از برترین ماهی های شمال کشور می باشد که به صورت وارداتی و منجمد در ایران به فروش می رسد. البته این ماهی در بخش های مختلفی از جهان از جمله کشور نروژ به طور قابل توجهی پرورش داده می شود.
ماهی سالمون از ماهیان آزاد دریای شمال بوده است که البته زیستگاه اصلی این ماهی آب های شیرین می باشد ولی در اقیانوس ها نیز زندگی می کند. این ماهی دارای خواص زیادی بوده است که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت می شود.

آشنایی با ارزش غذایی ماهی آزاد

ماهی شیر از اسید آمینه تیروزین زیادی برخوردار بوده است که در افزایش متابولیسم بدن دخیل می باشد و همچنین این ماهی از دیتامین D,E تشکیل شده است و گوشت آن سرشار از اسید های چرب غیر اشباع امگا3 بوده و از میزان زیادی پروتئین برخوردار می باشد.
این ماهی از جمله ماهیان کم کالری محسوب می شود و میزان چربی های اشباع شده در این ماهی به قدر کم است که اصلا حساب نمی شود. البته ماهی سالمون از میزان زیادی امگا3 برخوردار بوده که برای درمان بیماری ها و حفظ سلامتی بسیار مفید می باشد. البته گفته شده است که با خوردن 113 گرم از ماهی سالمون می توانید 87 درصد از نیاز های روزانه خود را فراهم آورید.
از خواص ماهی سالمون چه می دانید؟ ماهی سالمون دارای خصوصیات بسیار مطلوبی بوده است که می توان به سلامت قلب و عروق، کاهش استرس و افسردگی، کاهش میزان کلسترول بد، کنترل فشار خون، تقویت عملکرد مغز و… اشاره کرد. در هر 100 گرم از ماهی آزاد حدود 20 گرم پروتئین، 11 گرم چربی، 180 کیلوکالری یافت می شود. البته گفته شده است که در هفته دو بار باید از ماهی سالمون استفاده شود تا مواد معدنی بدن تأمین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *