سنگ زئولیت در بازار قابلیت ماندن روی آب دریا را دارد

آلومینیوم تنها زمانی وارد جریان خون می شود که زئولیت تولید شده مصنوعی (به اصطلاح زئولیت A) تجویز شود. این به این دلیل است که زئولیت A به طور کلی پایدارتر از زئولیت های طبیعی است.

زئولیت‌های طبیعی، در واقع، بار آلومینیوم را در خون و استخوان در مطالعه موش‌های صحرایی که در بالا ذکر شد، کاهش دادند در عوض، محتوای آلومینیوم در خون پس از تجویز یک زئولیت مصنوعی افزایش یافت.

EFSA (سازمان ایمنی غذای اروپا) همچنین به مطالعه ای (با گاوها) اشاره می کند که در آن از زئولیت A در هشدارهای خود در مورد خاک های معدنی استفاده شده است.

اگرچه آلومینیوم از زئولیت در بازار طبیعی در معده آزاد می شود، اما این کار را به عنوان بخشی از ترکیبی با سیلیکون انجام می دهد و این باعث کاهش فراهمی زیستی (قابلیت جذب) فلز می شود.

آب غنی از سیلیکون (یا سیلیکون به عنوان یک مکمل غذایی) نیز وسیله ای برای حذف آلومینیوم از بدن انسان در نظر گرفته می شود.

بنابراین، زئولیت طبیعی با مجوز بهداشتی برای مصرف انسانی به آلودگی آلومینیوم کمک نمی کند، بلکه به از بین بردن آن کمک می کند.

زئولیت چگونه گرفته می شود؟
برای شروع با یک چهارم یا نیم قاشق چایخوری زئولیت طبیعی یک بار در روز که در یک لیوان آب ساکن حل شده است، راحت است این مقدار را می توان به تدریج تا مصرف دو قاشق چای خوری کامل در دو لیوان آب در روز افزایش داد.

درمان به مدت 10 روز تا 3 هفته انجام می شود. سپس می توانید مکث کرده و ادامه دهید. همیشه ترجیح داده می شود که زئولیت را زیر نظر یک متخصص بهداشت مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *