سرکه سیب فله ای و تاثیر آن در پخش سیب درفیروزکوه

فواید متعددی را در برابر آکنه ارائه می دهد
سرکه سیب می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای آکنه استفاده شود و ظاهری سالم به پوست بدهد خواص ضد باکتریایی آن به کنترل آکنه کمک می کند اسید مالیک و لاکتیک موجود در سرکه سیب پوست را نرم و لایه برداری می کند، به کاهش قرمزی کمک می کند و PH پوست شما را متعادل می کند.

همچنین می توان گفت سرکه سیب فله ای یک تقویت کننده انرژی است
ورزش و گاهی اوقات استرس شدید باعث تجمع اسید لاکتیک در بدن می شود که متعاقباً باعث افزایش خستگی می شود.

اسیدهای آمینه موجود در سرکه سیب به عنوان پادزهر برای این مکانیسم عمل می کند سرکه سیب همچنین حاوی پتاسیم و آنزیم های خاصی است که می تواند احساس خستگی را تسکین دهد دفعه بعد که احساس ناراحتی کردید، یک قاشق غذاخوری یا ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را به یک لیوان آب سبزیجات یا یک لیوان آب اضافه کنید تا انرژی خود را افزایش دهید.

دیگر نگران تاریخ انقضا نباشید! سرکه سیب یکی از غذاهایی است که می توانید آن را به مدت نامحدود نگهداری کنید.

گرفتگی عضلات پا می تواند نشان دهنده سطح ناکافی پتاسیم در بدن شما باشد سرکه سیب حاوی مقدار زیادی پتاسیم است در اینجا یک درمان خانگی برای تسکین گرفتگی شبانه وجود دارد: 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق چایخوری عسل در یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و این مخلوط را بنوشید گرفتگی عضلات شما به گذشته تبدیل خواهد شد.

البته، زمانی که برای رفتن به آشپزخانه صرف می‌کنید ممکن است برای متوقف کردن گرفتگی شما کافی باشد، این چیزی است که مهم است!

اگر یک مسواک و دهانشویه خوب نمی تواند بوی بد دهان شما را از بین ببرد، این درمان خانگی را امتحان کنید با سرکه سیب غرغره کنید یا یک قاشق چایخوری از آن را (رقیق یا غیررقیق شده) بنوشید تا باکتری های ایجاد کننده بو را در دهان خود از بین ببرید.

درباره علائم، علل و درمان بوی بد دهان بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *