سایت خرید انواع ماهی شمال ایران

آیا به دنبال خرید انواع ماهی غزل آلا  می باشید؟ کدام سایت بهترین سایت خرید و فروش ماهی شمال ایرانی بوده است؟ از انواع ماهی شمال ایران چه می دانید؟
ماهی خشک های دریای خزر به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شوند که البته دارای انواع متفاوتی بوده اند. البته از برترین انواع ماهی شمال در مطلب زیر آمده است که شما می توانید بیش تر در مورد آن ها شناخت پیدا کنید و در هنگام خرید دچار سردرگمی نمی شوید.

معرفی انواع ماهی شمال ایران

ماهی کوی: از دسته برترین انواع ماهی های شمال کشور ایران که از گوشت نارنجی رنگی برخوردار بوده و به دلیل رنگدانه هایی که دارد از آنتی اکسیدان زیادی تشکیل شده است، می توان به ماهی سالمون یا آزاد اشاره کرد. این ماهی در زیرگروه آزاد ماهیان قرار گرفته است و البته از بدنی کشیده و دوکی شکل برخوردار بوده و همچنین دارای فلس های ریزی بوده است. این ماهی بیش تر به صورت فیله ای در بازار به فروش می رسد و نوع دودی آن دارای طرفداران زیادی است.

ماهی کوکی: اگر به دنبال ماهی با گوشت نرم و بسیار خوش طعم می باشید، ماهی سفید دریایی انتخابی عالی بوده است. این ماهی از بدنی دوکی شکل و کشیده برخوردار بوده و به دو صورت ماهی سفید نر و ماده در بازار به فروش می رسد که ماهی سفید نر دارای گوشت بیش تری بوده و از فروش بهتری برخوردار می باشد. این ماهی در دو نوع دریایی و پرورشی یافت می شود که از برترین آن می توان به ماهی سفید دریایی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *