دمپایی هیتلر به عنوان باارزش ترین اشیا موزه شناخته شد!

البته این ویکتوریایی‌ها با ایدئولوژی پرشور داخلی خود بودند که دمپایی را به عنوان کفشی برای خانه، جدا از کفش‌هایی که بیرون می‌پوشیدند، رایج کردند دمپایی «آلبرت» به همان شکل کفشی است که پرنس همسر می پوشید. در نیمه دوم قرن نوزدهم، دمپایی های دست دوز هدیه ای محبوب برای مردان از طرف مادر، همسر و دختر بود.

برای انتخاب دمپایی خانگی دخترانه در تنوع بالا باید به طبی بودن آن نیز توجه کنید!

این نوعی از دمپایی است که در سال 2011، الهام بخش کفش‌ساز بریتانیایی پنه‌لوپ چیلورز بود تا دندی را روانه بازار کند یک سبک زیره چرمی برای مردان و زنان با رویه‌ای مخملی، بسته‌بندی‌شده در گره‌سنگ، با طرح‌های گلدوزی شده در جلو اخیراً، چیلورز دندی‌هایش را مفید می‌یابد که در گلاسترشایر منزوی می‌شود.

دمپایی پلاستیکی

او به من می گوید: «من هر روز عصر بعد از درآوردن چکمه هایم دمپایی هایم را می پوشم نخل‌دوزی‌های ما یادآور روزهای آفتابی‌تر است و حتی در مواقعی که نمی‌توانید سفر کنید، شما را می‌برد.» در این فصل او یک نسخه سبک وزن ساخته است اسپادریل راه راه Nonno با کفی جوت که از سفر گذشته به آرژانتین الهام گرفته شده است.

یکی دیگر از طراحان کفش بریتانیایی، اولیویا موریس، که در دهه 2000 دارای برچسب مخصوص به خود بود و تا سال گذشته مدیر طراحی لولو گینس بود، با نام تجاری جدیدی به نام Olivia Morris At Home (oliviamorrisathome.com) به سمت دمپایی های زنانه می رود.

او می‌گوید: «حتی قبل از وضعیت اخیر، احساس می‌کردم مردم بیشتر در خواب زمستانی هستند «هرچه زمان بیشتری را در استودیوی خود از خانه کار می‌کردم یا برای شام دوستان دور هم جمع می‌کردم، متوجه می‌شدم که واقعاً چیزی شیک و راحت برای پوشیدن در خانه ندارم.»

اولین طرح او که قرار است تابستان امسال عرضه شود، یک لغزنده صاف با یک گوه مخفی ساخته شده از چوب پنبه و یک کفی از فوم حافظه است او می‌گوید: «این یک سبک بسیار ساده است، اما با انواع تزئینات و رنگ‌های ساتن و مخملی شگفت‌انگیز من همچنین به بهترین دمپایی‌های تاریخی قرن نوزدهم نگاهی انداختم و عنصر پارچه یا پوم پوم را انتخاب کردم و آن را در یک شبح معاصر قرار دادم، بنابراین آن تعادل مدرن را دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *