دفتر جهیزیه ای که هدیه ملکه الیزابت به نوه اش بود

اگر به دنبال حداکثر استفاده از زمان بررسی برای دفتر جهیزیه خود هستید، روش کرنل روش بسیار خوبی برای تقسیم یادداشت های خود است.

در این روش مقاله خود را به سه بخش یادداشت، نشانه و خلاصه تقسیم می‌کنید.

بخش یادداشت های شما برای یادداشت هایی است که در طول کلاس می گیرید. شما می توانید آنها را هر طور که دوست دارید ساختار دهید، اما بیشتر مردم دوست دارند از روش طرح کلی استفاده کنند.

بخش نشانه های خود را در حین یا مستقیماً بعد از کلاس بنویسید. این بخش را می توان با نکات اصلی، افراد یا سوالات احتمالی آزمون پر کرد.

از این بخش برای ارائه نشانه هایی برای کمک به یادآوری ایده های بزرگتر به خودتان استفاده کنید.

می توانید بخش خلاصه خود را مستقیماً بعد از کلاس یا بعداً وقتی یادداشت های خود را مرور می کنید بنویسید. از این بخش برای خلاصه کردن کل سخنرانی استفاده کنید.

بخش های نشانه و خلاصه خود را تا حد امکان ساده نگه دارید. با این حال، می‌توانید بخش یادداشت‌ها را با ابله‌ها، نمودارها، ارجاعات صفحه و هر چیز دیگری که برای نمایش صحیح مطالب ارائه شده در کلاس نیاز دارید پر کنید.

نقشه ذهنی روشی عالی برای یادداشت برداری برای انواع خاصی از موضوعات است. دروس کلاسی مانند شیمی، تاریخ و فلسفه که دارای موضوعات درهم تنیده یا ایده های پیچیده و انتزاعی هستند برای این روش عالی هستند.

از نقشه ذهنی برای دستیابی به نحوه ارتباط برخی موضوعات یا برای عمیق‌تر کردن یک ایده خاص استفاده کنید.

برای مثال، اگر در یک سخنرانی درباره سقوط امپراتوری روم شرکت می‌کنید، با این مفهوم در مرکز شروع کنید و سپس «گره‌هایی» از همه چیزهایی که منجر به سقوط روم شد را همانطور که استادتان فهرست می‌کند، ترسیم کنید. چیزهایی مانند بدهی، امپراتورهای غیرمسئول، حملات قبایل بربر اطراف و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *