خرید لذیذترین ماهی سالمون شمال ایران

لذیذترین ماهی شمال کشور چه می باشد؟ آیا ماهی سالمون از ماهی های بومی ایران محسوب می شود؟ از چه سایتی می توان بهترین و مرغوب ترین ماهی شمال ایران را خرید؟
ماهی شمال کشور از ماهی شیر های ایران محسوب می شود که البته این ماهی ها در انواع مختلفی وجود دارند. از انواع برترین ماهی شمال کشور می توان به ماهی سفید، سالمون یا آزاد، ماهی کفال، ماهی کپور، ماهی سوف و… اشاره نمود. البته ماهی سالمون از نظر خواص با دیگر انواع ماهی ها متفاوت می باشد و به صورت وارداتی در کشور ایران پرورش و به فروش می رسد. در مورد ماهی سالمون در مطلب زیر بیش تر صحبت شده است و شما می توانید اطلاعات بیش تری در این رابطه کسب نمایید.

لذیذترین ماهی سالمون کشور

ماهی سالمون از جمله آزاد ماهیان به شمار می رود و البته با نام ماهی تترا نیز در بازار به فروش می رسد. این ماهی بیش تر در آب های شیرین یافت می شوند و در همین آب ها به تخم ریزی می پردازند. البته فقط تخم ریزی آن ها در آب های شیرین بوده است و بعد از آن دوباره به اقیانوس ها برمی گردند. ماهی سالمون از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به ماهی قزل آلا بوده است ولی این ماهی از بدنی دوکی شکل و کشیده برخوردار بوده و گوشت آن به رنگ نارنجی است.
رنگدانه های موجود در گوشت ماهی گلدفیش نشان از داشتم مقدار زیادی اسیدآمینه تیروزین می باشد که می تواند به راحتی متابولیسم بدن را افزایش داده و در بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید می باشد. گوشت ماهی سالمون بسیار نرم و مرغوب است و البته می توان گفت که این ماهی از گرانقیمت ترین ماهی سرخو شمال کشور محسوب می شود. ماهی سالمون سرشار از انواع ویتامین، پروتئین و کلسیم بوده و در ادامه بیش تر در مورد خواص بی نظیر آن صحبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *