خرید عمده بهترین ماهی شمال تازه

آیا به دنبال خرید بهترین ماهی خاویار می باشید؟ کدام ماهی شمال از مرغوب ترین ماهی به شمار می رود؟ یک ماهی تازه دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ آیا خرید ماهی شمال به صورت عمده است؟
ماهی ها خوراکی های دریایی بسیار مقوی و مغذی می باشند که دارای مقدار زیادی مواد معدنی می باشند. البته در کشور ایران ماهی به دو دسته تقسیم بندی می شود که می توان به ماهی شمال و جنوب اشاره کرد. از ماهی های شمال می توان به ماهی سفید، ماهی سالمون، ماهی سوف، اردک ماهی، ماهی کفال و ماهی کپور اشاره کرد. در این مطلب دو نمونه از مرغوب ترین ماهی شمال کشور معرفی شده است.

معرفی لذیذترین ماهی شمال کشور

ماهی شیر از برترین و عالی ترین انواع ماهی شمال کشور که البته از مرغوبیت زیادی برخوردار می باشد، می توان به ماهی آزاد یا سالمون اشاره کرد. این ماهی دارای خواص زیادی بوده است و از طرفی دارای ارزش اقتصادی بالایی می باشد. ماهی سالمون از گوشت بسیار نرم و نارنجی رنگی برخوردار بوده و همچنین دارای ارزش غذایی زیادی بوده است.
بدن ماهی سالمون دوکی شکل و کشیده می باشد و از طرفی این ماهی به صورت وارداتی وارد کشور ایران شده است ولی در این کشور مورد پرورش قرار گرفته و از گرانترین ماهی شمال محسوب می شود.

ماهی کپور گونه ای دیگر از انواع ماهی های دریای شمال که از مرغوبیت زیادی برخوردار بوده و البته با نام جواهر استخوانی خزر معرفی شده است، می توان به ماهی سفید اشاره کرد. این ماهی از خواص زیادی برخوردار است و البته با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد ولی به دلیل مرغوبیت زیاد گوشت ماهی سفید، این ماهی بیش ترین فروش را به خود اختصاص داده است.
بدن ماهی سفید نیز دوکی شکل و کشیده بوده و البته در دو نوع نر و ماده یافت می شود و همچنین ماهی سفید نر دارای گوشت بیش تری بوده و بیش ترین فروش را در بازار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *