حوله تن پوش هاله در تولید پارچه مبلی ایتالیایی

حوله های بامبو  “ابریشم” برای پوست

بی دلیل نیست که حوله های بامبو را با پارچه های ابریشمی مقایسه می کنند البته آنها از ابریشم دور هستند، اما آنقدر لطیف و دلپذیر هستند که گویی از آن ساخته شده اند ظاهری براق و ساختاری صاف دارند.

همچنین توجه به یکی از مهم ترین مسائل در مورد حوله تن پوش هاله خالی از لطف نیست محصولات این نوع ساخته شده از بامبو فوق العاده جاذب هستند بنابراین، آنها برای افرادی که به عنوان مثال موهای بلند و ضخیم دارند، که پس از شستن به سختی خشک می شوند، عالی خواهند بود. 

حوله های بامبو به تخلیه آب اضافی از رشته ها کمک می کند و استفاده از خشک کن را غیر ضروری می کند همچنین لازم به ذکر است که الیاف بامبو سازگار با محیط زیست هستند.

 آنها با استفاده از فرآیندهای طبیعی و مواد خام تولید می شوند که آنها را زیست تخریب پذیر می کند آنها دارای خواص ضد آلرژی هستند، بنابراین برای افرادی که بسیار مناسب هستند

مزایای حوله های بدون پیچ و تاب  با همه آنها آشنا شوید

حوله های صفر و کم پیچ چیست؟ بسیاری از مردم هیچ ایده ای در مورد آن ندارند خوب، چنین حوله هایی با فرآیند معکوس چرخاندن الیاف ساخته می شوند به لطف این روش تولید، حوله های صفر و کم پیچ بسیار نرم هستند و با جذب عالی متمایز می شوند.

 متأسفانه، آنها برای همه مناسب نیستند، زیرا به دلیل نحوه تولید، این حوله ها بسیار حجیم هستند، که در هنگام نگهداری آنها در کمد لباس مهم است، جایی که حتی پس از تا کردن دقیق آنها، باز هم فضای بسیار زیادی را اشغال می کنند.

حوله های میکروفیبر  ایده آل برای افرادی که برای راه حل های عملی ارزش قائل هستند

احتمالاً هر یک از ما به خوبی با ماده ای که میکروفیبر است آشنا هستیم خیلی اوقات در خانه پارچه هایی از این پارچه داریم که برای تمیز کردن از آن استفاده می کنیم با این حال، توجه به حوله های ساخته شده از میکروفیبر نیز ارزش دارد.

ویژگی اصلی آنها رطوبت سنجی عالی است البته می توان به مزایای دیگر حوله های میکروفایبر نیز اشاره کرد این محصولات بسیار نرم و خوشایند هستند.

ویژگی آنها سبکی باورنکردنی و این واقعیت است که پس از تا کردن آنها به صورت مکعبی، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند بنابراین آنها برای افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند عالی خواهند بود، زیرا فضای زیادی را در کمد لباس اشغال نمی کنند. 

علاوه بر این، ارزش این را دارد که آنها را با خود در سفر ببرید، زیرا میکروفایبر ماده ای است که به سرعت خشک می شود، بنابراین حتی اگر صبح دوش بگیریم و بعد از ظهر مجبور باشیم از هتل خارج شویم، می توانیم مطمئن باشیم که در زمان بسته بندی،  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *