استفاده بروسلی از کشمش پلویی عمده قبل از مرگش!

چه زمانی نباید کشمش پلویی عمده نخورید؟

مصرف سولتانا می تواند در مصرف داروهای متابولیزه شده توسط سیتوکروم P450 ، عوامل ضد پلاکتی یا ضد انعقادها اختلال ایجاد کند .

مزایای احتمالی سلطان ها چیست؟

سلطانای خشک دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد سرطانی خوبی است . مصرف آن می تواند به کاهش سطح کلسترول خون کمک کند و به لطف وجود رسوراترول، از تومورهای مختلف، آلزایمر و سایر بیماری های عصبی، سکته مغزی و عفونت های ویروسی یا قارچی محافظت کند.

منگنز و مس به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند آنتوسیانین ها اثرات ضد حساسیت، ضد میکروبی، ضد التهابی و ضد توموری دارند فیبرها به تسهیل عملکرد صحیح روده و جذب قند و کلسترول کمک می کنند.

پتاسیم از سلامت قلب و عروق محافظت می کند آهن برای تولید گلبول های قرمز مهم است ویتامین های گروه B عملکرد مناسب متابولیسم را تسهیل می کنند.

موارد منع مصرف سلطان چیست؟

سلطان ها را می توان در طول کشت با دی اکسید گوگرد درمان کرد، ماده ای که در افراد حساس می تواند انواع آسم یا واکنش های آلرژیک را تشدید کند.

هشدار

اطلاعات ارائه شده نشان دهنده نشانه های عمومی است و به هیچ وجه جایگزین توصیه های پزشکی نمی شود برای اطمینان از یک رژیم غذایی سالم و متعادل، همیشه خوب است که به توصیه های پزشک یا متخصص تغذیه تکیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *