استفاده از کشمش پاک شده در قطره آهن نوزادان

وجود محتوای خوب پتاسیم باعث می شود که سلطان ها مکمل خوبی برای این عنصر باشند در واقع پتاسیم خواص مفیدی برای تنظیم فشار خون، انقباض عضلانی و فرآیندهای انتقال تکانه های عصبی دارد.

علاوه بر این، پتاسیم برای سنتز پروتئین و برای تبدیل قندها به گلیکوژن استفاده می شود بنابراین این ماده معدنی برای سلامت بسیاری از عملکردهای بدن ما ضروری است.

استفاده از کشمش پاک شده در میان وعده غذایی به رزیم غذایی کمک می کند

وجود آهن و کلسیم نیز مهم است، به ویژه از آنجایی که این دو ماده معدنی از جمله مواردی هستند که در رژیم های غذایی نامتعادل بیشترین خطر کمبود را دارند.


آهن برای انتقال اکسیژن مورد نیاز استتوسط گلبول های قرمز خون ما و همچنین برای تثبیت آن در عضلات علاوه بر این، آهن برای عملکرد مناسب بسیاری از آنزیم ها و پروتئین ها در بدن ما ضروری است.

از سوی دیگر، کلسیم برای انقباض ماهیچه ها، برای ساختار استخوان ها، دندان ها و ناخن ها، برای لخته شدن خون مناسب و برای ارتباط نورون ها در سیستم عصبی استفاده می شود.

در نهایت، در سلطان‌ها، مواد موثره‌ای مانند آرژنین وجود دارد که به گشاد شدن طبیعی رگ‌های خونی کمک می‌کند و در نتیجه محافظ سیستم قلبی عروقی و سایر مواد فعال مانند فنل‌ها است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند و بنابراین قادر به مبارزه هستند.

بنابراین، سولتانا دارای یک فعالیت پیشگیرانه و ضد سرطانی است و همچنین به متابولیسم صحیح کربوهیدرات ها کمک می کند و باعث کاهش کلسترول می شود.

این مواد پلی فنولی حتی یک اثر ضد التهابی و ضد باکتریایی نیز انجام می دهند و در نتیجه از سیستم ایمنی و سلامت بدن حمایت می کنند.

این عمل ضد باکتریایی در دهان همراه با وجود اسید اولئانولیک باعث محافظت در برابر باکتری ها و تشکیل پوسیدگی دندان می شود در نتیجه، یک پیشنهاد کوچک این است که به جای شیرینی های غنی از قند برای محافظت از سلامت دهان خود، از سولتان استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *