استفاده از پتو نمدی پلنگی در گذشته به عنوان دروازه شهر

چه زمانی می توانم پتو نمدی پلنگی را معرفی کنم؟ طبق گفته آکادمی اطفال آمریکا (AAP) هیچ سن رسمی ای وجود ندارد که 100 درصد برای استفاده از پتو، لحاف یا روتختی ایمن تلقی شود، اما اکثر متخصصان پزشکی معتقدند که رختخواب نرم برای نوزادان سالم بعد از 12 سالگی خطر کمی در گهواره ایجاد می کند.

بنابراین بهتر است از پوشاندن پتو با پتوی کودک خود در شب یا در طول چرت زدن او تا حداقل ۱۸ ماهگی خودداری کنید زیرا ممکن است در جوانی همچنان در آن گیر کند.

پس از 18 ماه، می توان از یک پتوی نازک و یک لابلای کوچک و خاص استفاده کرد و حتی ممکن است به بخش مهمی از روتین جابجایی تبدیل شود.

به خاطر داشته باشید که رختخواب نرم همچنان ممنوع است، حتی اگر قصد دارید کودک خود را به جای زیر پتو، بالای پتو قرار دهید، زیرا ممکن است همچنان که او در خواب حرکت می کند یا در پتو گیر می کند، دور او پیچیده شود. گوشه تخت در شب.

چه زمانی می توانم نوزادم را قنداق شده در پتو بخوابانم و چه زمانی دیگر ایمن نیست؟ آیا با سیاست عدم پتو گیج شده اید زیرا نوزادان اغلب در پتو قنداق می شوند؟

نگران نباشید قنداق کردن نوزاد در شب اشکالی ندارد و در واقع، این عمل به عنوان راهی برای آرام کردن کودک بداخلاق و ایجاد خواب خوب توصیه می شود.

یک پتوی قنداق بسته بندی شده یا یک کیسه خواب قنداقی را می توان از بدو تولد تا زمانی که کودک شما شروع به غلتیدن کند (در حدود 3 یا 4 ماهگی، اما گاهی زودتر) با خیال راحت استفاده کرد.

پتوی دیگری را روی نوزاد قنداق شده قرار ندهید، زیرا این ملافه شل می تواند صورت کودک شما را بپوشاند و خطر خفگی را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *