استفاده از شلوار لی زنانه مارک زارا در مدارس مالزی

کلمه اصلی برای ایجاد یک ظاهر غیر رسمی، راحتی است از این رو، ظاهرها برای هر روز ساده، در دسترس و کاربردی هستند در واقع، شما می توانید برای رفتن به سر کار، برای قدم زدن در مرکز شهر، بیرون رفتن با دوستان یا برای جمع شدن با خانواده، عملاً در همه موارد، لباس راحتی بپوشید!

در اینجا نکاتی در مورد استایل کارشناسان ما آورده شده است:

کمد لباس شما نباید فاقد برخی اصول کاربردی و جاودانه باشد: تی شرت، شلوار لی زنانه مارک زارا، ژاکت کش باف پشمی، پیراهن های بزرگ و پارکا که در کمد لباس شما ضروری هستند.

در مورد پالت رنگ، سایه هایی را انتخاب کنید که به راحتی با یکدیگر ترکیب شوند و مهمتر از همه رنگ های خنثی: سفید، خاکستری، آبی، سیاه، خاکی، قهوه ای.

پارچه های نرمی که با بدن سازگار می شوند و حرکت ایجاد می کنند، مانند بافتنی و جین.

کفش همه چیز است! مدل مناسب برای دادن استایل غیر رسمی به ظاهر شما ضروری است. آنها باید راحت و همه کاره باشند، مانند کفش های کتانی، چکمه، موکاسین و قاطر.

سبک کژوال عمدتاً تحت تأثیر لباس های ورزشی اوایل قرن بیستم در ایالات متحده بود اگرچه این ورزش در کلاس پایین تلقی می شد، اما با گذشت زمان مزایای آن برای سلامتی آشکار شد و مد با نیاز به پوشیدن لباس های راحت برای تمرین آن سازگار شد.

در این دوره بود که برندهایی مانند Levis Strauss، Converse و Lacoste تأسیس شدند. علاوه بر این، کوکو شانل در آن سال‌ها زنان را از کرست آزاد کرد و مواد و برش‌های اسپرت را در مجموعه‌های خود ترویج و ادغام کرد. فلسفه ای که بر اساس آن لباس ها باید با سبک زندگی ما سازگار شوند شروع به توسعه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *