استفاده از تفاله چای پاکتی شهرزاد در کود باغچه

چرا چای بنوشیم؟
نوشیدن چای ارگانیک مورد علاقه شما فواید زیادی دارد: از لذت بردن از طعم آن گرفته تا بهبود سلامتی، هیچ پاسخ ساده و واحدی وجود ندارد.

وقتی از افرادی که چای می نوشند می پرسند «چرا باید چای بنوشید؟» پاسخ اغلب ساده است: «مزه خوبی دارد»، «آرامش می دهد»، «سالم است» و وقتی اصرار می کنیم، برخی به سادگی پاسخ می دهند: «چرا نه؟

احتمالاً فهرستی از دلایل خود را دارید که چرا عاشق یک فنجان چای داغ تازه دم شده در یک روز سرد زمستانی هستید یا اینکه چرا در تابستان از یک لیوان چای سرد خنک لذت می برید.

اما وقتی چای گرفنهوف را انتخاب می کنید، فقط از چای پاکتی شهرزاد باکیفیت لذت نمی برید از بسته بندی تا کشاورزانی که چای را پرورش می دهند، Gräfenhof Tee به مشتریان چای و سلامت سیاره ما متعهد است.

چای پاکتی

و احتمالا ساعت‌ها طول می‌کشد تا فهرست جامعی از فواید چای ارگانیک را مرور کنید، با این حال موارد زیر برخی از مهم‌ترین دلایلی هستند که چرا چای باید در برنامه روزانه شما گنجانده شود:

زیستی و سازگار با محیط زیست
چای های ارگانیک Gräfenhof Tea در باغ های مناطق مختلف جهان از هند و چین گرفته تا مناطق کوهستانی آفریقا با شرایط رشد ایده آل کشت می شوند. از خاک گرفته تا آب بارانی که برای آبیاری باغ استفاده می شود، همه جنبه های رشد سازگار با محیط زیست هستند و هنگامی که چای آماده فروش است، تمام ظروف و کیسه های استفاده شده کاملا قابل کمپوست هستند.

فواید بالقوه چای ارگانیک
بر کسی پوشیده نیست که مصرف منظم چای می تواند فواید زیادی داشته باشد بیشتر چای ها حاوی کاتچین هستند، پلی فنل که یک آنتی اکسیدان قوی است.

محتوای کافئین متوسط ​​اکثر چای ها همچنین می تواند انرژی و تمرکز را در صبح زود یا بعد از ظهر به شما افزایش دهد در زیر چند راه دیگر وجود دارد که نوشیدن این چای ها می تواند سبک زندگی شما را بهبود بخشد:

وجود کاتچین های پلی فنلی، از جمله اپی گالوکاتچین گالات (EGCG).
آب و کافئین موجود در چای می تواند اشتها را در طول روز کاهش دهد، که می تواند برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند بسیار مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *