«اسباب بازی ها هرگز بی گناه نیستند اسباببازیها معمولاً قصد دارند و البته جنسیتهای مربوطه باید برای نقشهایشان آماده باشند آنها در قرون قبل بسیار سنتی تر از امروز بودند اما واضح است که دختران باید به فکر مد باشند، باید یاد بگیرند که کارهای خانه را انجام دهند پسرها باید دفاع از خود را تمرین کنند، باید سواری را یاد بگیرند، باید جنگیدن را یاد بگیرند.
داشتن شمشیرهای کوچک، داشتن اسب های گهواره ای کوچک، که به قرن 19 و 20 برمی گردد، این یک اسباب بازی کلاسیک پسرانه برای سوار شدن، برای نشستن روی اسب ها و یک اسباب بازی کلاسیک دخترانه برای اداره آشپزخانه عروسک و همه آن موجودی برای یادگیری و این آشپزخانه ها را درک کنید بنابراین اسباب بازی ها نقشی دوگانه داشتند اینجا برای بازی بود، اما به وضوح برای آموزش دختران و پسران نیز تنظیم شده بود.»
شاهدان ساکت اما معنادار
دنیای بزرگسالان به عنوان الگویی برای زندگی بعدی در قالب اسباب بازی ماشین لامبورگینی عمل کرد موزه نمونه های زیادی از این را نشان می دهد مینی قصابی با دقت بازسازی شده، کلاس درس با چهره های دانش آموزی که روی نیمکت های باریک نشسته اند معلم جلوی کلاس می ایستد و با اشاره به باسن دانش آموز ضربه می زند این نیز بخشی از ذات و واقعیت قرون گذشته است.
بسیاری از آشپزخانه های عروسکی با طراحی پیچیده با اجاق گاز، قابلمه، تابه، کاسه مخلوط و ظروف آشپزخانه وجود دارد برای کارین فالکنبرگ، فولکلورشناس، این جهانهای اسباببازی واقعگرایانه از قرنهای گذشته شاهدان ساکت اما معنادار معاصر هستند.
ما می توانیم از آن برای درک تاریخ فرهنگی گذشته و در برخی موارد بسیار دقیق تر از بسیاری از منابع دیگر استفاده کنیم البته ما منابع تصویری داریم، منابع متنی هم داریم، اما وقتی ناگهان چنین اسباب بازی کوچکی را در دست می گیریم و می بینیم که چقدر واقعی چیزی بازتولید می شود، ناگهان بینشی نسبت به واقعیت های گذشته پیدا می کنیم که منابع دیگر نمی توانند با چنین تاثیرگذاری به آن دست یابند خانههای عروسکی سبکهای مبلمان قرنهای گذشته را نشان میدهند که هرگز در خانههای معمولی نمیتوانستیم به آن دست پیدا کنیم.
اما اگر به خانههای عروسکی نگاه کنید که از قرنهای 17، 18 و 19 حفظ شدهاند، گاهی اوقات محیطهای زندگی واقعاً دست نخورده و ایدهآل در زمان مربوطه را دارید.